21 Eylül 2010 Salı

Calvin Harris



keşke diyorum, bu blog işine önceden girseydim de bu albümü çıkar çıkmaz, "yılın albümü budur." desem ve tribünleri ayağa kaldırsaydım.napalım, olmadı, ama güzel tarafı calvin harris pek bilinmiyor ülkemizde.-bir şeyin pek bilinmediğine şöyle karar veriyorum; tr.wikipedia açıklaması yoksa, ekşisözlük'teki entry sayısı azsa bilinmiyordur pek, ve bence haklıyım.ehi-

calvin harris koç gibi bir delikanlı, delikanlı dedik ama herif iskoçlu, etek de giyiyordur şimdi, bu olmadı ama, erkek adama hiç etek olur m...(şaka) neyse buraları geçiyorum.çok şahane bir müzik adamı doğuyor beyler bağyanlar, hatta doğmuş bile 2 albüm yapmış, onlarca şahane remixlere imza atmış(imza atmış, nelan) daha 26 yaşındaki calvin harris kardeşimiz.

ready for the weekend albümü, geçen yıl çıktı.yukarıda da dediğim gibi 2009'un en kıyak albümü budur.14 şahane şarkı var, döndür döndür dinle, dans et.ben dans etmem diyorsan, el çırp(ehi) öyle güzel bir albüm işte ready for the weekend.

albümden 3 şarkı koyuyorum buraya, ama yetinmeyin 3 şarkıyla; albümü indirin, torrent var negzel, hamallık etmeyin beyin bedava...







sevgi ve sefaletle...
buddha.

4 yorum:

  1. teşekkürler, sanırım olacak :)

    YanıtlaSil
  2. Merrymaking'le sabaha kadar dans edilir :)

    YanıtlaSil
  3. : ))buna Cuma öğleden sonra rastlamış olmam da ayrı bir güzel oldu. Yep, Im -ready for the weekend.

    YanıtlaSil