20 Eylül 2010 Pazartesi

Çok Sıradan Dediysek...

selam dostlar, selam arkadaşlar, selam gönül dostları, v.s… diyerek sıradan bir başlangıç yapmak istemiyorum; çünkü blogun sıradanlığı görüntüsünden geliyor, yani ben bu tema bıdılarından, görüntü şeysinden, bilmemneden anlamadığım için ve konumuzun da her iki blogcudan birisinin konusu olduğundan mütevellit çok sıradan bir blog ismini koymakla doğru bir şey yapmış olduğumu düşündüm, durdum.
ama sıradanlığımı özelleştiren elbette yazdıklarım olacağından, buradan haybeye konuşmak da istemiyorum.Başlangıcın kısa ve net olmasını istiyorum.ve istediğimi yaparım (ehi).
müzik dedim ama tek şarkı yükleyip haftanın şarkısı bıdılarından yapmayacağım -bana çok basit geliyor bu bıdı-, genel olarak yeni albümü çıkmış grupların, albüm kritiğini yapmak istiyorum.ve istediğimi yapa… tamam tamam.
film de keza öyle, bütün portallarda tekrar tekrar yazılmış filmleri, “bu film çokzel yaa benceeeee…” şeklinde yazacak değilim.
kitaplar en hassas olduğum konudur ve ben kesinlikle hassas bir insan değilimdir, neyse.kitaplar için şunu söyleyebilirim, kitaplar iyidir (ehi).
kısa ve net olmak istediğimden bahsetmiştim.
sevgi ve sefaletle…
buddha.

3 yorum:

  1. keyifli blog. devamını da görmek ister bu gözler. ellerine gözlerine kulaklarına sağlık

    YanıtlaSil