27 Eylül 2010 Pazartesi

Gorillaz


yine yazmakta geç kalınmış bir 2010 albümü.gorillaz için şunu söyleyebilirim, "adamlar takılıyorlar lan işte." evet lan, daha fazlası değil bana kalırsa, adamlar takılıyor işte ve ortaya da benim bittiğim bir müzik çıkıyor.

plastic beach mart'ta çıktı, ama sanmıyorum fazla bilinsin yurdumda, zira paso single çıkaran bu elemanlardan kimse de albüm beklemiyordu hani.stylo'yu herkes dinlemiştir, baya sık dönüyordu klibi(klip de şahaneydi bi de, neyse) ama, dediğim gibi kimse albüm çıkardıklarını düşünmemiştir.zaten müzikten pek zevk aldığımızı sanmıyorum.herhangi bir adamın herhangi bir şarkısını beğendikten sonra, o adamın albümlerini v.s... araştıran gizli bir örgüte üyeyim ben ve sayımız çok az; hazın fazlasını neden istemez insanlar, anlamam.

plastic beach, tam bir gorillaz albümü olmuş.her şeyden bir tutam katılmış ve acayip lezzetli bir albüm çıkmış ortaya.

dinleyin lan, valla şahane.gidin indirin, torrent var, kaç defa söylicem.

albümden 2 tane koyuyorum, ama çok var olm 15 şarkı var, 1 intro var :





sevgi ve sefaletle...
buddha.

2 yorum:

  1. adamlar gerçekten takılıyor! :)) çok yerinde bir tesbit olmuş dostum!(burada uzataraktan maaaaaaaaaaaaan dediğimi farzet!) :P

    kliplerinin de ayrıca hastasıyım!

    aramıza hoşgeldin diyerek;
    si ya meeeeen!

    YanıtlaSil
  2. şarkıları, klipleri en çok da canlı performans şovları şahane de, izlemek kısmet olmadı canlı canlı.

    sağol :)

    YanıtlaSil