3 Ekim 2010 Pazar

Norrda





fotoğrafın altındaki kel elemandan anlayacağınız gibi, (anlamanız lazım) norrda, türk bir grup.ingilizce vokal olunca -aksan da kusursuz tabi-, yaptıkları müzik de etnik ezgiler ne kadar olsa da türk olduklarını anlamak güç.-aaa bu türkmüş laa, demek de grubun yaptığı müziğin değerini değiştiremeceğine göre, bu gereksiz bilgiyi neden verdiğimi düşünsem mi şimdi?ehi, neyse.-

norrda, yeni bir grup ama çok yeni değil, ilk ve tek albümleri olan infinite face, 2007'de çıkmış.mış diyorum çünkü ben de yeni buldum lan bu grubu, bittim ama müziklerine; çok fazla denenen -hatta artık bıkkınlık veren- elektronik müzik ile etnik müzik harmanını iyi kotarıyorlar.şahane bir bayan vokal, güzel elektronik ezgiler, basit olmayan etnik tınılarla cidden iyi bir grup norrda.bunda deniz cuylan'ın -fotoğrafta tanımanızı umduğum kel (diğer bittiğim grup portecho'nun elemanlarından biri (portecho içinde bir yazı yazabilirim, hatta yazmalıyım.)) katkısı kocamandır eminim, portecho'daki arkadan hafif hafif gelen gitar sesleri, burada da kendini gösteriyor zira.

 ayrıca norrda'yı dinleyen, tavsiye eden, adını duymuş biriyle tanışmadım, tanımadım henüz-ekşisözlük'te gördüğüm kadarıyla ufak bir kitlesi varmış ama-.yani bence müthiş bişi yapıyorum ben, beni sevin, teşekkürlere boğun beni.albümü internette var, bulup indirin hemen.önce şu 3 şarkıyı dinleyin albümden de, daha bir heveslenin:







sevgi ve sefaletle...
buddha.

5 yorum:

  1. glow in the flow harikadır.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ben Norrda’yı hayli uzun zaman oldu keşfedeli ama seni yeni keşfettim.Norrda benim taptığım gruplardan biri.Kaşık havası gibi, kıvrak ritmiyle favorim Remedy.2 klipleri var.Ben Infinite Face’in klibini nedense pek sevemedim.Ne olduğunu bilmediğim bir şey eksik ,eğreti göründü gözüme.Portecho,Norrda, Deniz Cuylan,Selen Hünerli demişken ,onlardan ayrı düşünelemez iki isim daha var.Miray Kurtuluş ve Tan Tunçağ yani Mira.Tez zamanda dinlenmesi tavsiye edilir.

    Trevanian okumuş olmanda ayrıca ilgimi çekti.Hoşgeldin blogger alemine :)

    YanıtlaSil
  4. @noranıngemisi evet Glow'u ben de severim.

    @dişigeyik evet evet tan tuncağ ve deniz cuylan acayip adamlar zaten, Türkiye'deki kaliteli müziğin altından hep onlar çıkıyor.Mira'yı ben de severim.

    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. hahha şaka, geçen akşam bi arkadaşın evinde yemekten sonra bana dinlettiler bu grubu. bende "aaa ne güzell" felan dedim. bence de iyi iş yapmışsın basederek, iyiler gerçekten. hele direkt davulla mavulla girip şarkıya, tam ben iki kalkiim diyecekken; ablanın huşu içinde yüzen sesiyle söze girmesiyle yerime oturmamın bir oluşu...cık cık cık...

    YanıtlaSil